Borta bra

men hemma bäst!
Idag åker jag hem får Göteborg efter 4 toksköna dagar med en massa mamma-och-jag-mys!
Det har varit jättehärligt att vara här, men nu längtar jag hem.
Med största sannorlikhet kommer Milo få vara uppe längra ikväll, för ett lååångt kramkalas är ett måste!!

Hittade lite presenter mitt stora och lilla hjärta igår, Stoffe ska få 3 tröjor, och Milo 3 leksaker, b.la. ett memory, han älskar att sitta och pyssla och grejja :-)

Igår var mamma och jag på bio, vi såg The Expandables, sjuuukt bra film tyckte jag, dom hade lyckats samla alla mina manliga favvoskådisar i en och samma film, testosteron nivån på filmduken var maxad!!
Efter bion begav vi oss till packhuskajen för att spana in Arvingarna som uppträdde, nja, dom var väl inte så jättebra.. Vi satt längs kajen och tog varsin bacardi brezzer och sen strosade vi längs hamnen mot bussen och lägenheten, sovdags!

Försökte lägga ut bilder, men lyckades inget vidare, får göra det när jag kommer hem ist:-)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Hej, hej Mia!

Hur gick det med presenterna? Gillade/gillar Stoffe tröjorna du köpte åt honom i Göteborg?

Och den lille? Vad tyckte/tycker Milo om leksakerna du köpte? Memory-spelet verkar jättesköj!



Puss och Kram

Pappa hälsar!



// Mamma

2010-08-17 @ 21:13:19
URL: http://lustochmod.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0