Götelaborg du!

Kom fram vid 13 tiden då kom den ömma modern och mötte mig vid tåget, röd matta och allt ;-) Vi tog en glass och glodde lite på folk och smidde planer inför dagen/kvällen, bara lite shopping hinns med är jag tvärnöjd ;-) Är inte så svårflirtad jag inte!

Ska kolla efter leggings, smink och lite andra kläder åt mig, jeans och mjukisar och någon leksakl till lill-filot, och så SKA jag hitta en inredningsbutik, ja det ska jag! Letar efter en speciell ljuslykta i form av en prinsess krona, den ska vara vit och ganska stor, eller förrästen jag vill ha 2!

I detta inlägg kommer inga bilder, men jag har med mig kameran, så det kommer!!
Skriver mer ikväll/inatt:-)

Hmm vill ändra så bara de som jag vill ska kunna läsa min blogg kan göra det, finns ju faktiskt de sk facebookvänner som man inte pratar med längre som jag inte tycker behöva "snoka" här, så det så!!! Så vet någon smart själ hur jag ska göra för att lösenords skydda min blogg, så hojta görna till..

Allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0