Götelaborg i bilder






Vackra blommor på en marknad

Fullt ös medvetslös! Herrarna i Barbados..

Pimp my bike hade tydligen varit en sväng dom oxå i Götet!

En mysig båt där mamma och jag fikade!

Ett bildkollage från Hamnen, visst ser det väl mysigt ut?

Skål, puben som blev vår räddning när regnet vräkte ner, smarriga Moijitos.com !!!!

Spritzer a´la Sanna :-) och mina brillor!

Fröken Amanda Jensen, japp, hon kommer med största sannolikhet att hamna i min spotifylista!


Statyn Poseidon, det är en jättefisk han håller i ;-)

Fler bilder kommer när jag sitter vid min egen dator!

Kommentarer
Postat av: Lise

Hej!



Åhhh va mysigt ni verkar ha haft de och vilka FINA bilder du har lagt upp!



Miss u at work!

2010-08-20 @ 09:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0