Och priset..

..för den mest sämsta uppdaterade bloggen går till Mia Pettersson!!!! GRATTIS!
-tack tack!

Är hemma med liten som är skruttig :-( Hoppas verkligen jag klarar mig, har varken tid eller lust att bli dålig nu!!

Ska knäppa lite kort under dagen och så lovar jag att blogga igen senare, jag lovar!

Milo har förrästen blivit jättekaxig, fast på ett väldigt roligt sätt..
"mamma, ska vi räkna mina pengar?"
-ja, bra idé...ska vi räkna dom nu?
Milo: "Men mamma, först ska jag bygga med dom sen ska vi räkna dom sa jag ju! "

Vi läste en bok igår vid läggning:
Jag: Vem är det här då?
milo: Men mamma, jag sa det till dig redan att det var nicke nyfiken, sluta tjata nu...

Ha ha, han är så rolig mitt lilla penntroll!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ryktet går att du kommer utåt i helgen snuttgurka! Kan det stämma? :)

2010-12-16 @ 16:58:45
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0