Fredag!

...och jag mår...peppar peppar...mycket bättre nu!
Efter 2 svängar till vårdcentralen, konstaterad körtelfeber och kåvepenin börjar skiten som invaderat min hals försvinna, jippiee!
Men, idag blir det ändå en sväng till Upssala och ackis (öron-näsa-hals) för en förhoppningsvis snabb undersökning. Eftersom min hals var så svullen både på insidan och utsidan så vill man tydligen ha en uppföljning för att se så allt ser bra ut, vilket jag tycker är toppen! Kanske borde jag fundera på att operera bort mina halsmandlar? Dom ger mig ju inget annat än en massa problem!

Minimänniskan mår jättebra! Det kommer så mycket roliga meningar och berättelser ur hans mun så det blir en hel del skratt :-)
Ett exempel bjuder jag på:
Milo till baröverkroppad pappa vid middagen:
Milo: "Pappa, du behöver ingen tröja, för du har mycket fägg (skägg) på din mage"!
Ha ha, han får det att låta som om han har en hel ryamatta på maggen!



Vilken suddig bild :-( Har gjort om lite i köket med nytt väggord:-)


Det här är kul! Tända fyrverkerier som Milo kallar det :-)


Ha ha.. Det sitter en skruv där i Milos bokhylla, det brukar sitta en klocka där.. Igår när vi kom hem från dagis hätmade Milo sin hammare och började mecka:
" jag ska ta bort den där äckliga skruven, jag avskyr äckliga blåa skruvar"

Det var allt, kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HaHaHaaaa! Äckliga blåa skruvar!?

Vilka ideer han har!!!

2011-01-16 @ 00:35:07
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/
Postat av: Milo-Mommon

Hahaha! "Jag avskyr äckliga blåa skruvar" ... Han är galet rolig den där ungen!!



Ja! Bort med halsmandlarna om det stökar till. Aldrig halsfluss - och snarkar mindre :)



Puss och kram!

/ Mamma

2011-01-16 @ 13:31:30
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0