Men..

..nu börjar jag faktiskt ledsna på all skitsnack, undrar på riktigt vem eller vilka som har tid på jobbet att prata om mig, när jag inte ens är där, jag har semester..
Ringde ett samtal igår morse och för att kolla läget om en sak, och får då detta till svar "men jag har hört rykten om att du bla bla bla" Va?!?! usch, jag blir ledsen och jävligt förbannad! Vem är det egentligen som har tid på jobbet att snacka så mycket om andra, den personen kanske skulle lägga "skvallertiden" på att arbeta istället, eftersom detta inte är första gången just precis det här händer känner jag att nu får det vara nog, det är inte ok att säga så, ska ta tag i det i morgon! Men jag vet ju iofs att när jag kommer fråga vem det är som pratar om mig kommer jag med all säkerhet få höra " det kan jag inte säga" ...säger man A..så säger man B... eller så säger man ingenting alls..
Gillar inte när jag har känslan av att folk har fel uppfattning om mig, det är så det känns som om det blivit nu :-(

Skriver inget mer idag, imorgon blir det jag som laddar kameran och mig själv med nya batterier, ett nytt och mer positivare inlägg imorrn då :-)

Kram och godnatt!

Förrästen, har ni lyssnat på Chris Medina - What are words ... vilken fantastisk låt. Kollade på den videon på youtube, gör det ni med!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0