sköna söndag

Milo sover och jag sitter här, liten hade svårt att somna idag och det tog ca 40 minuter från det att sista nattsången sjungits till att han började småsnarka, gosplutt!

Det är riktigt tråkigt väder, har regnat och varit mulet mer eller mindre hela dagen. Den ömma mormodern och vi ignorerade det och tog en prommis på förmiddagen, och ett obligatoriskt stopp vid den populära lekparken hann vi med innan vi gick hem igen för lunch och sovstund.
Vi har hälsat på hos min morbror och hans familj också, det var kul att se mina stiliga kusiner, dom har blivit så stora!

Lovade bilder så här kommer dom:

Ha ha, den här bilden blev ju så skojjig! Milo sitter i vagnen och vilar näsan på regnskyddet :-)
Milo fyndade den här bärgningsbilen på loppis, såklart visade han stolt upp den för mormor vid varje grind (i heeela Öregrund)

Den här lekparken är jätteskojjig!

..Det finns bl.a. en "snurrgrej" som man kan snurra så snabbt man bara kan...tills man trillar av...

På skolgården i Öregrund ligger den här fina ekan, Milo tog en roddtur!

i morgon åker vi hem till Knivsta igen, ska bli så skönt att sova i min egna säng, det sägs ju att att borta är bra men hemma är bäst, jag håller med! Men för mig är en sommar utan öregrund ingen riktig sommar, kommer packa om väska och åkta tillbaka (själv) på lördag..ser fram emot en förhoppningsvis tokrolig utgång!

Ses snart igen, Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0