Fredag..

Känner mig så utvilad, har sovit 10 timmar inatt. Idag börjar jag lite senare så nu har jag passat på att röja hemma innan helgen, nya sängkläder, all tvätt är vikt och ligger i sina rätta lådor, diskmaskinen är urplockad och så är det dammsugit, så skönt att ha allt gjort innan helgen tycker jag!
På Söndag är jag ledig, söta M kunde ta mitt pass, TACK! Ska förhoppningsvis åka till min syster och gratta båda hennes små, hoppas det blir av, saknar dom små liven <3

Har just klickat hem en ny förpackning Neulash, hoppas leveranstiden är kort för min förra är tvärslut och helst ska man inte ha uppehåll om man ska uppnå bästa resultat..

Längtar till tusen efter kryssingen med Fina Fian, kommer bli skoj..

Nu ska jag gå och göra mig iordning, Kram så länge!

Härliga kusinskaran!



Ha ha, min lilla gosgubbe! ett gammalt kort jag är dökär i!

Vindögd?

Åh, alla bebiskort får mig att längta efter en liten till <3

<3

Tihi..

Underbara fina!

Lill Stoffe :-)

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Britta

BÄBIS är det BÄSTA som finns! förstår precis hur du känner när man ser gamla bilder.. fina MILOT!

2011-05-13 @ 11:10:06
Postat av: Milomamman

Britta, ja, bäbisar är verkligen det bästa och mest underbaraste som finns...tur att andra runt oss styr upp det så vi slipper ;-) Då kan man ju lixom låna och lämna tillbaka när dom skriker ;-)

2011-05-13 @ 21:34:39
Postat av: Milo-Mommon

Åh, gu' så go han är där på fotona. Och goare och goare för varje dag som går, blir han ju den där ungen! Kul att se alla tre småfisarna på samma foto också :)

Puss och Kram!

/ Mamma

2011-05-14 @ 09:59:24
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Sara Krezic

Men hur söt får man vara?!?!

Finaste Milo.

2011-05-16 @ 08:54:37
URL: http://sarakrezic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0