Bryt ihop och kom igen!


I skrivande stund sitter jag och gör nada, ingenting, skönt som tusan!
Har lagt ifrån mig mobilen, har skaffat mig en löjlig hatkärlek till spelet wordfued, fan man blir ju beronde på riktigt.
Japp, jag kan nästan slå vad om att om en sisådär 2-3 år (om ens det) kommer det säkert finnas någon form av avvänjningscenter för alla wordfuedare som fastnat i träsket..

Ungen sover, snarkar så där mysigt som bara han kan. Det här med vintertiden är ju inget konstigt, men oj vad trött han var igår..
"Kom Milo ska jag klä på dig!"
- ALDRIG!!!
"nej men för guds skull, ligg där som ett stök på golvet och bryt ihop då"
Ha ha, så jäkla kul!

Nu ska jag fortsätta göra ingenting tills det är sovdags!

Sleep tight, don´t let the bedbugs bite..

Puss och kram/ Milomamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0