Färg och form..

Jag älskar allt som har med smink att göra och tycker verkligen det är kul att sitta och kladda, dock är jag lite av en fegis som mest har ögonskuggor som går i brunt/beige/grått.
Är ett stort fan av Mary Kay´s smink, har sedan tidigare några skuggor och rouge av det märket. Fick besök av en brutta som jobbar som säljare av just det märket, slog till och köpte 2 nya skuggor och ett till rouge, jag är kär!
Köpte även en neutral läppenna och ett etui att ha skuggorna så dom inte går sönder, bra grej för man kan enkelt byta ut skuggorna och lägga i vilka man använder just nu, smart!
Den ena skuggan går åt grönmetallic, och den andra åt blåmetallic, visst låter det läskigt?
Hur snyggt som helst på!



Ni som har läst tidigare inlägg vet ju att jag använder mig av Neu lash för att få starkare, tätare och framför allt längre ögonfransar, det funkar fortfarande lika bra, om inte bättre! Nu använder jag det ca var tredje dag, med förhoppningar om att slippa toppa ögonfranasrna (för så bra är det faktiskt).. får man för långa blir det nästan "spindelbensvarning".
Har hittat en mascara som jag rekomenderar: "volume million lashes" från Lóreal, grym!

Puss och kram/ Milomamman

Kommentarer
Postat av: Lovajsa

Åh vad fint det blev!!!

2011-11-01 @ 20:49:18
Postat av: Ullis

Snyggt =)

Kul att jag kom med på ett hörn,

dock föredrar jag titeln hudvårdskonsult ;-)

Kram kram

2011-11-01 @ 20:51:31
Postat av: Milomamman

Tack brudar!

Sorry ullis, men jag har rättat till din titel i något inlägg längre upp ;-)

2011-11-02 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0