ska man bli fin..

får man lida pin heter det. Själv kan jag helt ärligt säga att jag tycker nästan det är skönt att tatuera mig, det gör ont på ett skönt sätt, skumt!
Daniel som tatuerat mig har ingen tid förrän i januari, som tanterna hänger på dörren vid morgonöppningen på Ica, kommer jag med största sannorlikhet hänga vid telefonen den dag jag vet exakt när han har nya tider!
Skulle kunna jämföra tatueringar med wordfued, helt klart berondeframkallande :-)
Jag har 3 motiv jag vet att jag vill göra, b.la. ska jag göra en blomranka i texten "visst finns mirakel, en (eller två) till fjärilar nedanför texten "Alis volat propriis" även dom i färg, och så vill jag göra någon liten text från axeln mot nacken, kommer bli grymt snyggt och jag längtar!



Inte dom bästa bilderna, men dom får duga..

Puss & Kram/ Milomamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0