Ajaj!

Hej!

Vi har haft en fantastiskt härlig lördag so far, började dagen med att en underbar, varm och gosig unge kröp upp mellan mig och Stoffe.

Efter morgonmys var det dags att förbereda för brunch, stoffes bror m familj kom över och här kommer några exempel av vad som det bjöds på:
Crossianter, scones, skorpor, amerikanska pannkakor, scrambeld eggs & bacon, grädde ,lönnsirap, olika sylter, marmelader, brieost, apelsinjuice & the, inte så dumt va?

Men nu ligger jag i sängen med en hals som värker som faen!
Jag har ju något som heter kronisk faryngit, har inte haft ont på ca ett år, klart det ska komma nu när vi är lediga 4 dagar tillsammans:/
.. Ringde 1177 nyss för att höra om dom har något tips på vad jag kan göra för att lindra, eftersom jag har så ont som jag har och dessutom i tungan har jag fått en tid på närakuten ikväll, så om någon är manad och känner sig ha tid, ska jag vara där 21.30..

Nu ska grabbarna ut och tända grillen, jag hoppas på att få ner lite mat i min sjukt svullna hals, potatisgratängen doftar ljuvligt från ugnen och karrén har legat i marinad i ett par timmar, smaskens!

Undrar om smaken blir densamma om jag mixar maten slät som barnmat?

Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0