Kvällsprommis!

Hej!
Jag har just kommit hem efter en rask prommis, satan vad jag måste köpa ett par nya dojjor, ontsåinihelvete.com..

Vägningen är gjord och jag är mer än nöjd, ett resultat på -1.3 kg är ju toppen!

Vet inte om jag håller på att bli förkyld, eller om det är min pollenallergi som spökar, har en sjukt jobbig klåda i halsen:/ om jag mår bättre imorgon efter dagislämning tänker jag åka till gymet:)

Ha ha sitter och kollar på Ola-Conny och Morgan på kanal 5, vilka härliga människor'

Förrästen miloungen har skaffat sig en sjukt udda vana, han kilar liksom fast sig mellan soffan och bordet och sitter typ fast, bara huvudet sticket upp, och inte kommer han loss själv heller:0

Nu en kopp te!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0