Tack!

Jag älskar att köpa nya fina saker till hemmet, shabby chic är en stil jag älskar, vitt & romantiskt!
Titta så fin lykta jag fick i present av Patrik & britta, det bokstavligen står mitt namn på den, så himla fin och den passar så bra bredvid brickbordet i samma stil jag köpte för någon månad sedan, love it!

Lägger ut bilder på blommorna jag fick också:



Tjusigt va?



Av Fina Fian fick jag ögonfransförlängning!
Så inibängen snyggt!



Grattis till mig som skaffat mig ett nytt beronde, kommer definitivt fortsätta göra fransarna!

Over!
Kraam!

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Oh, jättefina bilder!!!!

Och nu är du snart äldre än din mor, hur nu det går till :)

Kram!

2012-04-19 @ 12:01:58
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0