Vuxentid!

Godmorgon!

Hoppas ni sovit lika gott som jag gjort. 

Milo mår bra igen, när han var liten och hade det jobbigt med hostan fick vi tips av en läkare att ge honom både mollipect och en annan hostmedicin som heter desentol, gav honom det första gången vid kl 15 igår, och sen dess har han inte hostat en enda gång!
Så idag kör Stoffe honom till farfar och farmor, och vi får en barnledig helg, det är något vi inte är bortskämda med, därför kommer det bli väldigt härligt:-)

Att jag älskar att köpa nya kläder till både mig och Milo är väl knappast någon hemlighet?
"Tyvärr" verkar det det dröja ett tag innan det är dags för storleksbyte, han har just nu 110/116 och kommer stanna där ett tag.
Men springer jag på något snyggt, är det svårt att låta bli;-)
Som denna tröja från My Kidoo tex, hur häftig är inte den?



Snygg va?

Ha en bra fredag, Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0