Dec. 04, 2012

Hej mitt på dagen!

Milo är på dagis, själv har jag dansat Quick-step med både dammsugaren och moppen, maten skulle kunna serveras direkt från golvet, så rent är det nu :)

Jag äter lchf, sprang på 2 grymma kokböcker senast jag och Milo var på bibblan, en med mat och såklart en med bakverk. Ett av mina favo recept är på en himmelskt god broccoligratäng.
Till middag igår blev det gratäng, stekt falukorv och grönsallad, mums!
.. Pimpade ungens korv, han som inte brukar gilla korv åt 5 skivor, perfekt!

Efter nyår tänker jag sakta men säkert välkomna aningens mer kolhydrater och lägga om kosten, jag mår hur bra som helst av lchf, men har stannat av i viktminskningen:/

Träningen då?
Måndag till fredag tränar jag, antingen hemma eller på gymet, crosstrainern,
Trappmaskinen och löpbandet är mina
partners in crime. Har köpt hem hopprep och hantlar:)

Senaste veckan har jag dock legat på latsidan, Milo har ju varit hemma..




Kommentarer
Postat av: stoffe

NUUUUUUUUUUUUUU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :)

2012-12-04 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0