Happy friday!

Hej och god förmiddag!

Fredag igen, veckorna bara susar förbi.
Jag har tänkt att jag ska börja skriva om min viktnedgång och även om hur jag tränar/motionerar.
Väger mig varje Söndag, så på söndagar kommer jag skriva här resultat osv, och förhoppningsvis kommer alla "söndags-inlägg" vara glada inlägg:-)

Söndagen som kommer nu är det fjärde söndagen jag väger mig, ska bli spännande att se vad vågen visar då!
Jag kommer inte skriva ut vikt, "bara" resultatet, alltså hur många hg/kilo jag gått ner sammanlagt sen första söndagen jag började med detta "lilla projekt!" som vi kan kalla det.

Vägde alltså in mig söndagen den 8 januari.
Sen dess, på 3 veckor har jag gått ner 3.6 kilo, och det är precis vad jag tänkt mig, 1 kilo i veckan är alldeles perfekt! Allt över det är en bra bonus;-)

Då har jag tränat 4 dagar i veckan.
Vi har de redskap jag behöver hemma:
En Crosstrainer, som jag brukar stå på 50-60 min innan frukost.
En pilatesboll, som är bra att göra situps på, brukar göra ca 100 st.
"plankan" är en bra men sjukt jobbig övning;-)
Brukar försöka variera mig genom att köra "boxaerobics". Har en dvd, men än så länge är det ganska svårt att hänga med i alla snabba rörelser, men snart så!

Jag vill gärna ha ett Attract motionsband också, glada jag har hittat ett som säljs för mer än halva priset.
Blir till att flirta med mina x-lash ögonfransar till Stoffe när han kommer hem, jag vill verkligen ha ett!


Tips på bra hemma-övningar för hela kroppen mottages gärna, lämna en kommentar eller maila mig på: [email protected]

Ha en Fab fredag, det ska vi ha!
Kram kram/ Milomamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0