Hej!



Dagens träning är avklarad, perfekt att ha det gjort innan familjen kommer hem!
Idag blev det 50 minuter på motionsbandet.
Intervall, gick snabbt i 4-5 minuter, sprang 1 1/2 minut osv, om det var jobbigt? ja, men jag trodde jag hade sämre kondis så det är ju sketakul!

Igår stod jag på crosstrainern, 11.2 km:-)

Efter en helg med alldeles för mycket av det goda tänker jag strama åt tyglarna rejält när det kommer till maten, fyller ut tallriken med ex rivna morötter och andra grönsaker, perfekt!

Idag blir det torsk, ris och kall sås av minifraiche, kalixrom, rödlök och dill.. och så grönskakerna ;-)

Nu ska jag slänga i en hårinpackning i mitt sjukt trötta och risga hår, förhoppningsvis kommer det ett paket i brevlådan idag med hår jag beställt. 56 cm långt med keratinvax, kommer säkert bli hur snyggt som helst!

Over!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0