Korvgrillning och mello

Hej!
Vilket fantastiskt väder vi haft idag, en massa minusgrader och strålande sol, perfekt kombo!
Vi började dagen kl 7 när ungen vaknade, mös ner oss i soffan framför bompa, när pappan kom upp invigde jag motionsbandet, så skönt!
Och efter frukost packade vi oss iväg för korvgrillning, mot Stoffes bror med familj.
Vi hittade en mysig plats i solen, nära en backe där barnen kunde åka snowracer:)
Kylan bet ordentligt på kinderna och Milo fick sådär härligt vinter rosiga äppelkinder.

På order av ungen gjorde jag en Prinskrona i rött till honom, dock spejsade jag till den lite, titta så söt han är, min alldeles egna ursöta guldlock;)

Ligger just nu i sängen och kollar på mello, dead by april & loreen är mina favoriter, röstade du på någon?

Milo frågade mig idag om han kunde få ett kex, absolut sa jag och tänkte inget mer på det, när jag kommer in i vardagsrummet har ungen hämtat kexen, tömt hela paket på bordet, kexfest!

Kram kram/ milomammam


Kommentarer
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Hej.

Vad kul att du hittat min blogg.



Jag äter enl viktväktarna och tränar. Jag tror mer på denna variant än alla dom här andra gi, LCHF osv.

Hoppas du gillar min blogg!

Ha en fin dag!

2012-02-06 @ 12:03:07
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Milo-Mommon

Ojojoj! Se det var allt röda kinder på "ungen"! En vinterdag 1986 var det så kallt i Öregrund att du fick sprickor i kinderna. Jag köpte väpnarhuvor efter det, minns jag, och skrämde slag på personalen på banken en dag :)Jag gick baklänges in på banken och drog in tvilling-sittvagnen Mikaela och du satt i. Först kom en stor rånare in och se'n två små minirånare. Det tog några sekunder innan personalen såg att vi var ofarliga :)



Kram!

2012-02-06 @ 17:34:07
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0