Michel Teló

Hej!
Vilken underbar dag!
Vaknade 7.30 av mig själv, så skönt att få vakna av mig själv och kunna ligga kvar och vakna till innan ungen kommer in och vill ha frukost. Milo vaknade 10 min efter mig, hörde hur han kom tassandes och när han kom insmygandes låtsas sov jag och när han var på väg fram för att kolla om jag sov sa jag Buuuuu!
Ha ha, men mamma då! söta ungen!

Har just kommit hem från stan, var in och köpte lite saker till Milos kusin som ska döpas på lördag, fina lilla Hedvig!
Milo fick en "emil-skjorta" och jag två par mysbyxor, älska mysbyxor!

Visst vågar vi väl hoppas och tro att våren är här för att stanna?
underbart, en massa vårkänslor har iaf flyttat in hos mig och jag älskar det precis lika mycket som mysbyxor:-)

Hur underbart glad och trallvänlig är inte denna låt?


Strax ska jag hämta ungen från dagis, sen blir det mellis och utebus i solen.
När pappan kommer hem ska jag ta en tur på motionsbandet, hatar att det står där och glor på mig, typ "kom igen då", nu jeklar!

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0