Nya tag!

Måndag.
Igår var det vägningsdag för mig, jag blev ganska överraskad när vågen bara visar 1 hg ner.
Bryt ihop och kom igen!
Ny vecka, nya tag :-)

Idag har jag och Milo bara varit, när vi bara är myser vi, kollar på film, är ute och leker tjuv & polis (jättekul var det, jag lovar). Vi har även haft tävling på motionsbandet där alla gosedjuren var inblandade, satte på det på max och sen slängde ungen på alla gosedjuren och ropade hujjjja!
..Och rullat köttbullar, vilket heltidsgöra, tror jag stod vid spisen sammanlagt 1 och en halvtimme, men oj så gott det är!

Strax ska ungen krypa ner i sängen, och helt ärligt kan jag säga att jag längtar!
Mamma, mamma, mamma maaaaaaama, ja ungefär så har det låtit på Citronvägen 75 idag.
Dagisdax imorgon, halleluja moment ;-)

Vad tyckte ni om mello-festivalen i lördags då?
Loreen var sjukt grymt bra, hejja hejja henne!


Kram kram/ Milomamman

Kommentarer
Postat av: Fru krezic

Men usch så sugit att vågen visade så lite, när man kämpat så :-( nya tag igen Mia, kör hårt bara. Kram

2012-02-06 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0