Prinsessa

.. För en dag!

I skrivande stund ligger jag och Stoffe i vår supersköna säng i vårat uberfina rum på Rånäs slott. Magarna är mätta och huvudena lagomt "mosiga".
Har just njutit av en helt fantastisk 5-rätters middag, herregud så gott det var!
Innan middagen var vi på massage, Alf (underbara människa) gick lös på min nacke/axlar ordentligt och kanske kan jag faktiskt ana att huvudvärken börjat ge med sig?

På rummet har vi ett bubbelbad, innan middagen badade vi och drack skumpa, det mina vänner, var gott!

Så nu ligger vi alltså här mätta och mosiga, längtar redan hem.. Ja!
Kommer sova som en prinsessa ändå.. Ja!
Det gäller att ta vara på stunder som dessa, vi är absolut inte bortskämda med att få vuxentid, så inatt ska det sovas gott och i morgon bitti ska det sovas länge, innan kl 9 tänker jag inte kliva upp, sovmorgon!

Nu ska den här prinsessan njuta av sällskapet av hennes prins.

Rekommenderar alla att åka hit, vilket ställe! Over and out, kram!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Aaah, det DÄR ser allt bra gött ut! Hoppas Stoffe är nöjd med helgen också - kan va' skönt för båda att komma iväg ett tag.

Puss och kram!

/ Mamma

2012-02-19 @ 22:29:03
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0