Schysst bak!

Hej!
Milo är hemma från dagis idag, när vi kom dit imorse satt den förbannade magsjuke-lappen uppe igen, vi sa hej och hejdå och gick hem igen.
Nu har jag tur att kunna göra den valmöjligheten, väldigt tacksam för det för magsjuka är det värsta som finns!
Milo ville baka idag så det har vi gjort, sega chokladmuffins, tror dom blev goda för smeten var den godaste i heeeela världen sa Milo:-)

Får se vad vi hittar på mer idag då?
Till lunch blir det gulashsoppa och ostsmörgås, sen tror jag nog vi beger oss till pulkabacken.

Jag är så glad!
Min kära sambo har bokat övernattning och fin 5-rätters middag på Rånäs slott till bara han och mig nästa helg, vi firar 8 år på alla hjärtans dag. Farmor och farfar kommer och är barnvakt då, kommer bli så skönt, vi ska få massage också, det behöver min rygg!



Kram kram/Milomamman


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Hej, hej!

Moffa ser fram emot muffins :)



Åtta år! Bra grej Stoffe hittat på där!

Hälsa the Pojkers!

Puss och kram!

/ Mamma

2012-02-09 @ 14:25:44
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0