Well hallo friday!

Hej!
Idag är jag tröttare än tröttast, har just satt på filmen järn jätten till Milo. Ungen äter mellis här bredvid mig i soffan och jag väntar på att de 2 koppar kaffe jag svept ska börja "verka". Har sovit som en kratta inatt, vaknat av huvudvärk och av att Milo drömt antagligen tokiga drömmar.

Men nu är det fredag och jag älskar helger!
När pappan kommit hem ska vi handla, sen blir det middag, brödbak och fredagsmys, perfekt!

Imorgon ska vi in till stan en snabbis på fm, jag ska köpa en keratinvax tång, eftersom mitt hår inte växer så fort som jag önskar tänkte jag hjälpa det på traven i form av hårfärlängning, någon frivillig som kan tänka sig att hjälpa mig sätta i det?

Nu ska jag återgå till soffmyset med ungen som älskar att gosa, " mamma, du är fin, för att du är inte ful" tackar tackar!

Note to self; somna inte till under dagen och drick inte kaffe efter kl 18 så ska du se att du sover bättre på natten..


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Jäätejättefint foto, Mia!



Kul unge den där Milo :)

" Mamma, du är fin, för att du är inte ful"

Krama The Pojkers!

Ha en skön helg!

Kram!

/ Mamma

2012-02-10 @ 15:20:01
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0