Me So Happy!

Hej på er!

Jag har alldeles nyss vaknat efter en väldans välbehövlig tupplur, oj så skönt det var!
Jag är glad, glad, glad.. GLAD!

* Min syster sitter i bilen på väg hit, middag och mys här och senare utgång i Uppsala:)
* Äntligen har vågen börjat visa att jag gör rätt gällande kosten:)
* Vi har fått en dos av Milo morfarn idag, en snabb, men ändå, tack för besöket!


Angående vikt och så, har jag satt som mål att köra så det ryker fram till v 28 och till mitt första delmål har jag 4 kg kvar att gå ner, så det borde ju gå mer än galant!

Jag har kört LCHF i 4 veckor nu, jag mår kanonbra av det, inte bara jag, utan min hud och mage med, jag mår bra!

Med sunt förnuft kommer man hur långt som helst, med LCHF kommer man liiite längre ;)

Någon mer som ska ut i vimlet ikväll?

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0