Fina ting..

Hej!
Haft en fin tisdag so far?
Det har jag!
Milo har varit på dagis och jag skulle egentligen sytt klart överdragen till köks stolarna, efter lämningen la jag mig i soffan och hoppsan, jag vaknade 13.30:) den sömnen var välbehövlig!

På spisen står en väldoftande fläskfilé gryta med egenplockade höstkantareller och puttrar, ljusen är tända, nu väntar vi bara på pappan som är och tränar:)
Ikväll ska jag på ett ljusparty, partylite, perfekt, för hos denna ljusfantast börjar det sina i doftljuslådan..

Jag tänkte försöka få med mig killarna till fullerö på torsdag, vill hitta lite fina saker till kök och vardagsrum:)

Att jag älskar fina vita ting har väl inte undgått någon?

Kram från oss på Citronvägen 75..


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Jättefint, Mia! Vitt hade vi inte kunnat ha när du och Syster Yster var småttingar - ni var riktiga skitgrisar båda två :)

Kram!

/ Mamma

2012-05-15 @ 22:09:37
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0