facebook?

Hej, godmorgon!
I Knivsta faller just nu den första snön, nu längtar vi efter julen mer än någonsin.
 
Fenomenet Facebook.. ja vad ska jag säga, ett tillhåll där det klagas, överdrivs och är helt galet pinsamt. Idiotisk sarkasm blandas med deprimerande statusrader, kanske i hopp att få sympatiröster i form av "styrkekramar" och "kram, finaste du!" yada yada....
 
Jag tog bort facebook igår, det finns ju en hel del i min sk "vänlista" jag inte vill ska veta om vad jag skriver, och jag blir så inibängen illamående av att läsa allt strunt.. men idag kom jag på att jag har ju några stycken jag ska jobba med som jag endast har kontakt med i inboxen på fejjan, så nu är jag där igen, blockat har jag gjort..
 
Magsjukan har anlänt till Milos dagis, jag håller han hemma hela denna vecka. Idag ska vi gå till bibblan och kanske en lunch på ubermysiga Cafe hörnet?
 
Over and out, Milomamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0