2012 var året då..

Firade in det nya året på bästa tänkbara sätt, i goda grannars sällskap, massor god mat och dricka och glada barn, kunde inte blivit bättre!

Hör och häpna, jag var vaken till kl närmade sig 02, det är stort för att vara en ganska så kvällstrött tjej:)

År 2012 var året då:
• jag blev mörkhårig
• började träna regelbundet
• gick ner 10 kg
• upptäckte restylane och fixade fyllning i läpparna
• gick upp 2,5 kg igen
• kom fram till att de som inte förtjänar min tid, inte heller kommer få den
• slutade på en helt sjukt vidrig arbetsplats
• insåg att sarkasm, ironi och en taskig attityd är 3 av de fulaste egenskaperna en människa kan ha
• Milo fyllde 4, och är en helt fantastisk och underbar liten pojke
• jag fyllde 32 och är en helt underbar och fantastisk mamma
• guben min fyllde 36 och är en helt underbar och fantastisk pappa och sambo
• Vår katt, katten korven for till lathunden och är saknad till tusen

Listan kan göras längre, men detta får duga.

God fortsättning på det nya året och må 2013 bli som du önskar och förtjänar!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0