Hej lördag!

Godmorgon härliga lördag!

Den första lördagen på faktiskt ganska länge som jag känner YES vi mår bra och kan njuta av att det faktiskt är helg!

Vi har haft lite otur..
Jag har varit sjuk, hostig och förkyld ganska länge, våran stackarns pojke trillade ner från ett träd och fick inte bara hjärnskakning.. Utan även en fraktur vid ögat visade det sig. Och som grädde på moset blev han jättehostig och det blev några jobbiga nätter. Men nu så! Nu är vi på banan igen 👍. Strax kommer söta Malin och det ska piffas hår. Ut med gamla extensions och i med nya, kommer bli både vrålsnyggt och jättekul att göra!

Ikväll ska vi gå ut och äta på koh pangang i Uppsala, jag älskar deras whiskey-marinerade skaldjur

Än så länge ligger Milo och jag i soffan, "mamma, det här är livet och jag älskar dig" 💛. Pappan i familjen är och tränar.

Ha en fin lördag, det ska jag ha!

Kram kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0