Nämen hej!

Oj, nu var det  !8! månader sen jag skrev här sist, har tänkt att jag ska börja skriva här igen, whish me luck och påminn mig gärna.. jag glömmer tydligen bort bloggen väldigt ofta..

Så har ett nytt år börjat, jag välkomnar 2015 med öppna armar och har redan minst två härliga saker att se fram emot,  bl.a. en resa till Rhodos med mina killar i maj, och en sak till som jag inte kan skriva här, men det är något som jag ser  fram emot väldans mycket!

Satt och tänkte på 2014 och det har precis som för oss alla flesta varit både härligt och jobbigt. Min vän har flyttat till gården, japp vi är grannar och jag älskar det! Milo har börjat i förskoleklass och han trivs bra! Resan till zakynthos blev precis så underbar som vi förtjänade! En liten kattpojke som fick namnet Axel flyttade in till oss! Jag stortrivs på jobbet och älskar det jag gör! 

Men jag tänker inte sticka under stol med att det även varit jobbigt..
Ett hjärta som helt plötsligt började slå helt galet, gjorde att jag blev inlagd på ackis, och nu aldrig åker hemifrån utan mina betablockerare i handväskan.
Jag har haft mycket problem med min dumma hals, åkte in till ackis för koll och dom la in mig med en allvarlig struplocksinfektion, sen dess har faktiskt min hals inte repat sig till 100%.

Så det har varit jobbigt och jag har varit sjuk, mycket och under långa perioder, det har varit jättetufft!

Men, nu kan det bara bli bättre, jag ska in för operation snart, nu ska halsmandlarna väck, jag är livrädd faktiskt, för känslan när jag vaknar.. Kommer jag ha mycket ont? Spyr man massor? Hur länge kommer jag behöva vara kvar på sjukan osv osv

Någon som har erfarenhet av en sån operation?

Igår var det nyårsafton och vi kunde inte haft det bättre, vi firade in det nya året med goda vänner, fantastisk god mat och dryck, top notch!

Så..

God fortsättning på det nya året, kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0