Onsdag

Hej du!
 
Onsdag idag och 18 dagar kvar till julafton 🎅.
Här hemma har vi julpyntat, jag är inte mycket för julpynt, men Milo älskar det så nu är stjärnor, tomtar, lucior och snögubbar på sin plats.
Hängde upp en julstrumpa på Milos rum, han tyckte att vi också skulle ha en och hängde upp en på handtaget in till vårat sovrum.
Imorse när jag gick upp sa han åt mig att titta i den ❤.
I den låg den finaste lilla handskriva lappen, och en teckning, den där pojken alltså 💕.
 
Idag ska jag göra en saffransbullar med fyllning av mandelmassa och vit choklad, tack för tipset Mikaela.
 
Ska kika runt lite på ställen att äta julbord på, vi brukar åka till Rånäs slott, där är det fantastiskt på alla sätt och vis, men det skulle vara skoj att pröva något nytt, kan du tipsa om något ställe som har allt, julkänslan, godaste maten och lugn atmosfär, inte för långt bort från Knivsta.
 
Ha en fin dag ❄
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0