Våran jul

hej hej!
Annandagen idag, och jag sitter på bussen på väg hem efter ett fantastiskt roligt dygn i Östhammar hos min syste, igår var vi på 90-tals kväll i Gimo, så himla kul och jag åker hem med energiförrådet påfyllt 🤸.
 
Våran julafton var precis så som jag vill ha den, lugn, skön, massor med god mat härligt sällskap, mycket paket och en väldigt förväntansfull Milo. Undrar hur många gånger han frågade om han fick öppna klapparna, tappade räkningen vid typ 316 😂.
Vi firade jul hemma hos oss i år tillsammans med Stoffes förlädrar, supermysigt!
 
Nu längtar jag hem, att få mysa ber mig i soffan och kramas med mina pojkar 💙💙.
 
God fortsättning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0