Hemmamys

Hej fina!
den här dagen började med att jag fick stressa på Milo massor för att han inte skulle komma försent till skolan, den började inte alls bra med andra ord..
Kände att han inte riktigt var sig själv, lite hängig men ändå inte, svårt det där. Jag vet ju att han gärna "känner efter massor" för att känna om han inte känner sig liite dålig, inte alltid, men det har hänt några gånger sedan jag blev sjukskriven. Efter någon timme i skolan ringde iaf Milos fröken och berättade att han inte var sig själv, så han kom hem.
 
Nu är han som vanligt igen, och vi har pratat oxh jag har förklarat att man ska inte vara i skolan sjuk, men man får heller inte låtsas vara sjuk för att få vara hemma, så nu känns det mycket bättre ❤. 
 
Så vi har roat oss med att slå in lite julklappar, spela spel och gosat i soffan.
Till mellanmål valde Milo varma koppen blåbär/hallon och saffransbiscotti jag bakade häromdagen.
 
Jag hoppas verkligen det här är sista veckan som sjukskriven, det är så trist, och jag längtar tillbaka massor!
Och fransandet vill jag komma igång med, som jag saknar det.
 
Klockan är strax efter 15.30 och det är redan jättemörkt ute, jag håller tummarna att det kommer snö snart, både för julkänslan och att det blir ljusare ute ❄
 
Allt för nu, kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0