Härliga morgon!

..ja, förutom mitt onda knä då, satan vad jag har ont:-( Hoppas det gått över lite tills på fredag iaf, för då ska ju dans skorna på!
Har vridit till benet, så nu gör det vrålont, har haft såhär i ca 1 månad till och från, men inte så här ont..

Igår var jag och hälsade på Sara, mös massor med fina lilla alldeles pinfärska Milia, vilken liten bedårande flicka! Man blir ju så kär när man får se sådana små kottar:-)

Har nyss kommit hem från dagis, idag gick det så bra att lämna honom:-) Han kanske börjar fatta nu att jag faktiskt kommer tillbaka?
I natt sov Milo bra, han vaknade vid 21.30 och var jättepluttig, gnällde och skulle bara vara med pappa, inte mig! Bestämd ung herre det där sörrni,-)
Men när han somnade om sov han i ett stäck ända till kl 06.45, sköönt, det behövde vi alla 3.

Har varit och beställt mat tills i helgen, blir en del, kommer ha 2 kalas:-)

Idag ska vi på utvecklingsamtal på dagis, det ska bli kul:-)

Nu ska jag äta tidig lunch, är vrålhungrig.

Kram så länge<3

Mitt lilla mini lejon:-)

Milo 5 dagar "gammal", kärlek!

söta korvgubbe!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0