Nu är det vår!

Hej och god morgon, det var längesen!
Har inte varit motiverad alls till att skriva:-(

Har nyss varit och lämnat lillskrutten på dagis, i dag gick det riktigt bra att lämna honom, han var bara liite ledsen..
Efter dagis följde jag med Sofian hem och drack lite kaffe och skvallrade ;-)

Vi har bestämt oss för att inte byta till ett dagis närmare oss, vi vill inte ta ifrån Milo den trygghet han har på "tärnan", och jag är verkligen jättenöjd med dom fröknar han har på sin avdelning, och Milo gillar dom också och det är ju det viktigaste!!

Jag börjar jobba på måndag, dagen efter min 30-års dag:-0
Tjohoo, ska bli så kul att få börja arbeta igen!!! Är tok taggad!!!

Milo ska vara hos sin farfar och farmor från den 16:e till den 18:e april själv, man måste ju fira att man blir tant så då ska vi passa på att äta gott med mysigt sällskap och så blir det nog en utgång på kvällen:-) Ser fram emot den 16:e asamycket:-) Vi ska bjuda över några vänner och äta middag och dricka goda drinkar, några med alkohol, och några utan ;-)

Från en sak till en annan, Milo har blivit så himla duktig på att simma, på några få gånger har han gått från att hålla i paååa hela tiden till att flyta runt med "simpuffar" helt själv, min duktiga unge!!

Häromdagen var jag och Britta på Thuns och shoppade lite, hittade ett superfint tyg som jag sytt i ording och satt upp vid spalje´n i trappan, är riktigt nöjd över resultatet..

Så här ser tyget ut, fint och somrigt va?

I love it!

Gullunge!

Det är sjukt kul att bada!

Stoffe och Milo hoppade från kanten, Milo tyckte det var lite läskigt md vatten i ögonen, men det gick bra!

Det här är oxå kuligt!

En till köks bild:-)

Nu ska jag gå och göra nytta:-)
Kram så länge!!

ETT STORT GRATTIS TILL SARA & IVAN SOM FICK EN LITEN DOTTER INATT:-)


Kommentarer
Postat av: Mommo

Ojojoj! Tänk att jag är mamma till en 30-årig tant!

Snart är du äldre än din mamma, Mia :)

Puss och kram!

// Milo-Mommon

2010-04-12 @ 15:14:21
URL: http://www.e-korren.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0