Amanda Jensen

Oj oj oj, vilken entertainer hon är, vet verkligen hur man underhåller sin publik. Ni som känner mig bra, vet att jag aldrig gillat henne, snarare tyckt att hon var riktigt kass, på fredagsfinalerna på idol böt jag kanal så fort det var hennes tur, tyckte nog att hon var väldigt pinsam som försökte apa efter Miss Janis Joplin... nu har jag kommit på att hon nog bara är sig själv, och hon gör det hon gör väldans bra!

Efter hennes spelning var inte vädret på vår sida, så vi knallade iväg iväg till en bar tydligen kända för sina Moijitos, mycket riktigt, det blev en Moijito och en mango daiquire (hmm, stavningen då ?!? ) vrålgött! Det var nog allt, sen åkte vi hem mamma och jag, vill ju vara pigg idag så jag orkar att strosa runt och kolla in Göteborg och alla härliga affärer ;-)

Idag står shopping, spelning med Barbados ;-) , middag och bio på schemat, en dag helt i min smak och tycke!

Milo har börjat på ett nytt dagis precis brevid där vi bor, så skönt att slippa cykla så långt längre, ingen är gladare än jag, jag lovar.. Även fast personalen där är helt fantastisk så måste man ju få tänka och vara lite självisk, det är ju inte klokt att jag var tvungen att prommenera 30 min ENKEL väg när det var snö och det inte gick att cykla!!

Stoffe sköter inskolningen nu, och så tar jag den mån, tis, och ons nästa vecka, om det behövs ens, för det verkar gå hur bra som helst, Milo var nog den enda "nya" ungen som somnade medans dom andra protesterade högljutt!!
MIN FINA KILLE!!

Åh, vad jag saknar mina killar, men jag ska verkligen försöka att inte tänka så... utan njuta så mycket det bara går av min lilla mini semester..med bara mig själv och min mamma:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0