Helvetes!

jävla skitdator, jag har skrivit om detta förbannade inlägg 3 ggr!!!!  nu skriver jag inte så mycket....

Vi var ju och kollade in Amanda Jensen igår, sjukt bra, vilken talang!!!
Efter hennes spelning gick vi till en bar som hette "skål" där blidde det varsin Moijito och mango daiguirie...mumma!
Mamma och jag åkte hem i skaplig tid, vill ju vara pigg inför dagens shopping:-)

Idag står shopping, middag, spelning med barbados ;-) och bio på schemat, en dag helt i min smak och tycke!!!!

Milo har börjat på nytt dagis, precis där vi bor, I love it!!!Det går jättebra, han är så duktig min lilla prins..
Han var den enda "nya" unge som somnade sött medans de andra protesterade högljutt:-)
Åh, vad jag saknar dom, mina fina killar, men jag ska verkligen försöka att inte tänka så, utan att njuta så mycket jag bara kan av denna lilla minisemseter jag fick i present av mina föräldrar när jag fyllde....30.... ;-)

Ser fram emot helgen v 34... Kräftskiva på gården! Stoffe och jag ska vara barnlediga, Milo ska vara hos farfar och farmor från fredag till söndag, det var så längesen vi gjorde något tillsammans, så det ska faktiskt bli kul:-) Egentid är nog ganska viktigt att få tillsammans ibland ;-)

Det var allt för denna läsning, skriver mer snare, när vi kommer tillbaka från stan, förhoppningsvis kommer jag visa upp vad jag köpt ;-)

Hej så länge då!


INGEN SOM VET HUR JAG KAN LÖSENORDS SKYDDA MIN BLOGG??????

Kommentarer
Postat av: sara

Logga in på bloggen som vanligt, sen går du in på översikt och därifrån till inställningar. Där kommer det upp massa val som du kan kryssa i.

Tex om du vill granska kommentarer innan de publiceras? Finns också ett alternativ som säger löserordsskydda min blogg gå in där och skriv in ett lösen =)

2010-08-14 @ 09:41:30
Postat av: sara

Meh glömde ju skriva KRAM =)

2010-08-14 @ 09:42:09
Postat av: Milo-Mommon

:)

Haha! Jag fick logga mig in här på bloggen nu! Funkade fint!

Mia sover och här sitter jag och hasar omkring i diverse bloggar.



Men ... Nu, God Natt

// Milo-Mommon

2010-08-15 @ 01:28:56
URL: http://lustochmod.wordpress.com
Postat av: Milo-Mommon

What! "Jävla skitdator"??!!

Min dator är bäst i Sverige! Det var du som klantade dig, jue!

:)

Hälsa stora pojken och lilla pojken från mig!

Jag har nyss ätit frukost. Tänkte ta en dusch, men varmvattnet är avstängt idag - de fixar lite här nu så att vi slipper få grönt vatten i kranen.

Ska åka hem till Öregrund idag. Men "hemma" är Göteborgs också.

Hoppas du kommer ner till Göteborg fler gånger!



Puss och Kram!

// Mamma

2010-08-16 @ 10:52:30
URL: http://lustochmod.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0