Bilder

Lovade bilder igår, men när det var dags att fixa till det gick det inte att komma ut på blogg.se .-(

Så här kommer bilderna jag lovade igår, skriver inte så mycket mer nu, Milo är hostig och jag mår inget vidare...


Uppdrag: Ta ner chokladkalendern som mamma och pappa trodde dom ställt på ett smart ställe ;-)

Uppdrag slutfört, man ska aldrig underskatta en envis unge!

Söta lilla tomten!

Så här ser en sur tomte ut...

Har jag sagt förut att milo älskar att bada?
Bilderna som följer kan vi kalla för "badmaraton"

dricker vatten :-)



Ha ha, "waka wake eheheh" Favvolåten när milo tokbusar..


ungefär här börjar han lessna på mig och mitt "tittahärmiloochskrattapåkommando"

Tvärnit!

Ni som har barn vet att när det blir helt tyst i rummet där barnet är, då är det antagligen bus på högsta niva på g.. Milo kom och hämtade mig "mamma, jag har fångat ett djur" ...och någonstans under detta berg av soffkuddar ligger vår katt korven..antagligen helt vettskrämd!

"gode gud, släpp ut mig härifrån nu!

Allt för nu, kram!

Kommentarer
Postat av: Lina Börjesson

hahahahahahahaha....



Pressad korv var det ja ;)



sötnöt

2010-12-17 @ 18:19:00
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Mian

Undrar varför Korven fullkomligen rusar förbi Milo nuförtiden.."hjälp, ta bort det lilla monstret"

2010-12-17 @ 18:21:19
Postat av: Mikaela

ÄÄÄLSKAR ALLA BILDER PÅ PENNTROLLET! Hoppas att ni bättre nu, båda två <3 P & K

2010-12-20 @ 00:41:45
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0