Alla hjärtans dag!

Idag är det valentines day:-)
I morse när jag vaknade vid 08 låg Milo i vår säng bakom Stoffe. Milo vaknade vid halv nio, då gick vi upp och åt frukost.
Idag för 6 år sedan träffades jag och Stoffe för första gången, kärlek vid första ögonkastet ;-)
Vi firade igår kväll när Milo lagt sig, vi mös i soffan med ost, kex och vindruvor och kollade på en film (taken) den var hur bra som helst, och spännande, ni som inte sett den...se den!
Och så böt vi presenter med varandra, Stoffe fick en flaska whiskey till sin samling, han har pratat mycket om den och blev glad när han öppnade paketet.
Jag fick det jag mest av allt ville ha, ett presentkort på en hårförlängning!! Ska ju färga håret den 23:e och nu kan jag boka tid för förlängning nära efter det, kommer nog beställa hår direkt efter jag färgat:-) LÄNGTAR!!!!!

I fredags var Sofia och D här, vi drack och åt lite gott, jag var så trött så jag gick och la mig vid tolv.
Innan dom kom var Milos mormor och morfar här och åt middag med oss:-) det var så kul att ses! Milo pratar om hur han brottades med mormor i sin säng ;-)

I morgon ska jag åka och hälsa på en vän, ska bli kuligt att ses, hon har oxå en liten son. Kanske kommer tatuera mig?
Nu ska Stoffe och Milo åka till simhallen och jag ska passa på att träna:-)

Lägger ut lite söta bilder:

Puss pappa!

Min killar:-)

Ha ha, så här ser ett fejkat asgarv ut från sidan.......

...och framifrån...

Aj aj mamma....

?

Milos fina moster<3

Här är Milo 15 dagar, plutten:-)

En liten präst som är 5 dagar :-)

Kommentarer
Postat av: Mommo

STORT GRATTIS PÅ 6-ÅRSDAGEN!



Moffa hälsar också!



Puss och kram



// Mommo

2010-02-14 @ 19:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0