blääää & prutt

....det är verkligen skita jobbigt att lämna Milo på dagisnär han är så ledsen!!!! fy, vill bara vända och ta med honom hem igen!
I natt drömde Milo mardrömmar:-( När Stoffe kom in till han stod han vid dörren och skakade, så han fick sitta i pappas knä och mysa en stund innan han somnade om i sin säng igen.
Jag sover jättedåligt om nätterna, kan ligga vaken och fundera massor och har tok svårt att somna om...hoppas det blir bättre snart för jag hatar att vara trött!

Helgen som var kom 2 vänner hit, vi åt lite mat och sen gick vi på flurran..det var väl som sisådär kul ute, hade hellre suttit kvar hemma och lyssnat på musik och pratat.. nu känns det som om jag fått min dos av uteliv, det är ju faktiskt inte värt det tycker jag, man gör bara av med pengar jag egentligen skulle kunna köpa en massa barnkläder för..ha ha, jag älskar verkligen att köpa fina dyra kläder till Milo;-)

Både Stoffe och Milo har halsfluss, men dom äter pencillin och har gjort det i 3 dagar så dom smittar inte...undrar om man kan få medalj för hur mycket "sjuka" vi haft i familjen på väldigt kort tid?
Först den härliga magsjukan, sen fick Milo vattkoppor, sen lite falsk krupp för att senare få halsfluss...hujedamej vilken förhoppningsvis frisk tonåring vi kommer ha ;-)

Milo har börjat säga "älskar dig" och det är så underbart att höra det...även om han kanske inte riktigt vet vad det betyder, men jag låtsas som om han vet exakt vad det betyder:-) Älskade kotte!!

Jag är sjukt less på all snö, nu räcker det!!!
Känns som om våren kommer bli kort i år.. läste en artikel om att snön kommer ligga kvar till i slutet på Juli  ?!? What, antar och hoppas att det är snöhögarna dom pratar om??

Vi har börjat planera Milo 2-års kalas:-) Ser fram emot det jättemycket, ska göra tårta och olika pajer. Han fyller på en lördag så då ska vi ha kalas för släkten, och på söndagen blir det barnkalas:-)

Nu ska jag gå och träna!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0