Plutt ungen!

..var så ledsen när jag lämnade honom på dagis i morse, såg paniken i hans ögon när jag lämnade honom och sa hej då, ses senare:-( Usch vad jobbigt det är att veta att han är ledsen... Ringde när jag kom hem och hörde honom då..fortfarande lika ledsen:-( Ringde Stoffe och pratade lite och han ville också kolla hur det var med honom, då var han fortfarande ledsen, fick riktigt ont i mammahjärtat och funderade faktiskt på att åka och hämta honom. Men efter ca 30 min ringde våran favvo fröken och sa att han somnat och ätit lunch, så då kändes det lite bättre iaf. Men iofs så har han haft ett dagis-uppehåll på ca 2 1/2 vecka, det är en lång tid för en liten Milo juh...
Imorgon är det sista dagen för dagis för den här veckan, hoppasatt det går bättre imorrn!

På alla hjärtans dag åt vi en kanon god middag, hjortfilé med pommes och kantarell sås:-)
Fick en jättefin blomma av mitt stora hjärta.

Har inte så mycket att skriva jusst nu, efter en väldigt strulig natt är jag för trött för att komma på vad vi gjort för något de senaste dagarna ;-)

Slänger in lite bilder ist:

Min fina bloma jag fick!

Till middagen ville Milo ha öl som pappsen....såklart sköljde vi ur den ordentligt och fyllde på med vatten...

...men lika glad vart han för det minsann ;-)

Fick paket från Me&i ... mammas lilla modell:-) Beställde en likadan mössa till mig!

Finns det något mysigare?? Synd att jag ser så besvärad ut!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0