god morgon!

I lördags var ett par grannanr över och vi spelade lite spel och drack lite goda drinkar och åt chips, morot och gurkstavar med dipp, smarrigt!:-) Jag vann stort i poker, synd att vi inte spelade om stora summor;-) får nöja med med äran!
Stora summor eller ej... vi hade det jätte trevligt!
Kom i säng strax innan kl tolv, kan det vara ett rekord tro?? annars brukar jag gå och lägga mig senast 22, men som sagt vi hade så trevligt juh:-)

Igår var jag inne i stan med P, vi åkte in 2 timmar innan bion började så vi hann både strosa lite i affärer och äta lunch innan filmen. Filmen var bra, men inte lika bra som dom 2 delarna innan, vi såg luftslottet som sprängdes.
kom hem med te från tehörnan, ett par byxor till Milo, en t-shirt och en tunika till mammsen.. ha ha det spelar ingen roll vad jag har för ärende i stan, likt förbannat kommer jag hem med kläder, älskar man att shoppa så gör man;-)

När vi kom hem från stanm hade jag sjukt ont i magen, och när jag vaknade i morse hade jag ondare så jag ringde Stoffe och bad han komma hem och köra Milo till dagis för jag kunde inte ens stå upp! Ringde gynakuten som tyckte att jag skulle komma in 10.30, tog lite ipren och magvärken släppte, så jag cyklade iväg till dagis och lämnade skrutten...men nu börjar jag få ont igen, så det är kanske bäst om Stoffe kommer hem när det är dags att hämta Milo..

Ser fram emot helgen, jag och bästaste, sötaste Fian ska ut och svira, det ska bli kul, vi ska kanske sjunga karaoke..ha ha, blir nog till att bättra på sångrösten med ett par drinkar innan;-)

Idag händer inte mycket, jag ska lägga mig på soffan och se om det känns bättre i magen då,

Lägger ut lite bilder från veckan som var:

Lina, Mårten och Stoffe:-)

Jag tyckte det här var så gulligt. Milo hade hämtat gosehundarna och satt dom på bordet, dom skulle ju minsann också få kolla bompa på morgonen;-) "mamma kolla, pajpaj kolla bompa" betydde nog ungefär "mamma, kollahundarna jag fick av far-far sitter och kollar på bompa" min toker!

Inte världens bästa kvalité på bilden men jag vill bara visa det här fotot, älskar det!!!!!!

En dag när jag hämtade Milo på dagis skulle han promt ha hjälmen på sig hela vägen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0