Härlig torsdag!

Tänk vad en hel natts sömn kan göra...med mig gör det under! Milo sov hela natten från kl  20 till kl 08.30 utan att vakna en enda gång! Samma med mig, jag sov som stock hela natten och vaknade inte förrän mitt lagomt roliga morgonarga barn stod brevid min sida av sängen och vrålade:
- mamma, bille = mamma, välling...
Aaa, godmorgon på dig med hjärtat...ha ha, fattar inte varför han är så arg, han vet ju att jag går upp och gör välling...och då kan jag tillägga att det är samma härliga stämma nästan varje morgon!

Idag har Milo och jag varit hemma och lekt, busat, hällt ut mjölk över hela bordet, badat, dammsugit, och varit ute och lekt.. och Milo har ätit massor, jag börjar nästan tro att han är inne i någon växtperiod eller nåt för alltså han äter jättemycket och om han fick välja själv skulle han säkert vilja äta i sömnen..
I morse åt han en hel flaska välling, efter det en tallrik fil och en smörgås, till lunch åt han ca 1 dl färdigt mos, och 3 skivor korv, till mellis tryckte han i sig en hel stor banan och en hel kiwi, till middag en stoor portion pasta m. pastasås, mellis nr 2 en hel apelsin en tallrik yogurt och en smörgås och välling någon timme efter det....hmm, det är väl mycket det??

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika lite på tv, undrar om det är nåt bra nu?
Lägger ut några bilder som jag tagit både idag och dom senaste dagarna, titta och njut;-)

Ha ha, Milo ville promt ta på sig spiderman dräkten, han sa" mussler som pappa" muskler som pappa:-)


Lill-stoffe!

Milo fick badkritor i julklapp, det är ju skitkul att måla grafitti både på sig själv och på badkaret:-)

Det här också rätt kul, stänka så mycket man kan!

Ha ha, precis innan bilden togs sa han:
Mamma kolla, Milo fälv..betyder nog..mamma kolla, jag har satt på pennorna på fingrarna helt själv!!

Man skulle kunna tro att han börjar ledsna på blixten..

-"mamma, koja!"

Hi hi, söta unge!!

Min lilla fotomodell;-)

Sötaste Milot 1 !

Sötaste Milot 2 !

Sötaste Milot 3 !

Nu säger jag god natt!!!!!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mommo

:)

God kväll i stugan!

Haha, jag hör nästan ljud från de senaste bilderna på Milo. Skratt- och plaskljud.

Jättebra bilder!!!!

Moffa hälsar!

Jag har tandvärk - halva ansiktet har domnat bort.

God natt!

/ Mommo

2010-01-21 @ 21:47:29
Postat av: jenny berg

Hi hi.....fin spindelmannen dräkt!!! =)

2010-01-25 @ 21:19:14
URL: http://jennnyberg.blogg.se/?tmp=25204733

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0