Let a boy cry...

...med Gala, jag bara älskar den låten!!!
I morse gick vi upp tidigt, Milo tyckte det var morgon redan kl 06.30..hua..då var det bara att pallra sig upp och göra välling:-)
Tur att jag sovit riktigt skönt i natt, då gör det inte så mycket att det blir tidiga morgnar.
Vi gick upp och efter frukosten städade jag undan lite och vek tvätten och så tog vi ett bad, jag gjorde en hårinpackning för det gäller ju att vårda dom hårstråna som sitter kvar på huvudet efter all blondering...sen stod det bus på schemat! Gud vad vi har härjat idag, nu är jag helt slut, ska bli skönt att krypa ner i sängen sen!
Ringde en kompis som har en son som typ är jämngammal med Milo & vi bestämde att vi skulle ses efter att barnen sovit och ätit lunch:-)
När Sötaste Milton och bästaste Fian kom blidde det mer bus....och lite fika såklart;-)
Ha ha, Fia den lektanten åkte runt på Milos elmoppe inne och jag höll på att kika av skratt!
Sofia & Milton stannade & åt middag med oss, kycklingburgare med pommes, mumsfillibabba.
Efter middagen cyklade jag med dom en bit på vägen, solariet ligger åt samma håll;-)

Har inte så mycket mer att skriva nu, skriver mer i morgon.
Lite bilder tagna idag:

Vart är hjälmen???


Man kan faktiskt åka 2 st knattar på traktorn:-)

En unge som älskar att bada!!!

Sitter och pruttar i vattnet, kul med bubblorna ju :-o

Nu ska jag gå och kolla om det är något bra på tv..
Skriver mer i morgon, puss & kram & godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Fia & Milton

Hihi, tack för den Miaprutt

Och tack för idag, har haft supermysigt :*

2010-01-14 @ 21:06:15
Postat av: Sara

HAHA....Fia är för härlig....snygg stil =D

2010-01-15 @ 08:15:06
URL: http://sarakrezic.blogg.se/
Postat av: Mommo

God morgon! hälsar mommo från ett upptinande Göteborg.

Så härliga bilder på Milo i badkaret!!

Puss & Kram

// Mommo

2010-01-15 @ 10:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0