Myshelg!

I lördags blidde vi bjudna på middag hos ett par söta grannar:-) Det var så trevligt och maten var hur god som helst!! Tack snälla ni!!
Efter middagen tog vi med oss grannarna över hem till oss och bjöd på goda drinkar: cuba coffee & irish coffee och kärleksmums som jag bakade tidigare på dagen:-) Milo gick och sa "kul kalas" :-)

Vi satt väl hos oss till klockan 23 någonting, sen var det dags att sooova. Sov väldigt bra inatt och Milo med, vaknade "bara" 1 gång på natten, och vaknade kl 09 så idag fick han inte sova något på dagen, han börjar nog tycka att det är ok att göra så...ibland...min trötta lilla kille...

Efter frukosten bakade jag kanelbullar, jag hade på både pärlsocker och hackad mandel och dom blev riktigt goda.
Sen åkte vi till Coop Forum och handlade lite, dom hade så bra pris på oxfilé så köpte på oss lite!
När vi kom hem var det middagsdax, idag åt vi kycklingklubba med ris, kokta grönsaker och vitlökssås:-)

När vi ätit klart åkte vi till ett par som vi lärde känna på "föräldragruppen" och fikade, det var vår tur att stå för fikat så vi tog med både bullar och kärleksmums:-)

Nu ligger min Milo och sover, han somande innan första versen på Bä bä vita lamm var slut:-)

Nu ska jag be Stoffe sjunga Bä bä för kig med, för jag vill somna lika fort som Milo!! Så det så!!

Har inga bilder att lägga ut, lovar att göra det imorrn ist!

Kram och god natt <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Va pysslig du är o bakar o grejar

2010-01-04 @ 20:39:12
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0