Pigg som en lärka!!

Det blir jag efter en så här najsig start på dagen:-) Sov gott inatt, vaknade och gjorde välling till liten, klädde på oss och knatade iväg till dagis.....inga tårar alls när jag gick, mysgubbe....tog en långpromenad och sen iväg till solariet. Tycker inte om att vara tråkigt vinterblek, jag känner mig fräshare och piggare när jag fått lite färg.

Lovade ju att skriva och lägga ut bilder igår (igen) men jag kunde inte för datorn var upptagen heeeela kvällen, Stoffe satt där och installerade program och fixade lite, och jag var alldeles för trött för att vänta tills han var färdig...

Idag när jag lämnade Milo på dagis frågade jag en av fröknarna hur det är med magsjuka nu, hon sa att det är några barn som är hemma och är sjuka och att vissa barn som är på dagis idag har varit sjuka i helgen plus att två barn på Milos avd. har syskon som har magsjukan nu.... Men va?!?!?!?!? Som förälder borde man iaf. enligt mig inte skicka iväg något av barnen till dagis då, det är ju smittsamt.... jag skulle aldrig göra det, tycker det är sjukt egoistiskt !!!!!!

När jag kom hem från solningen plockade jag lite hemma, tog ur alla sängkläder, dammsög, vattnade blommorna, vek kläder i Milos byrå, och nu sitter jag här:-)
När Stoffe kommer hem ska jag tvätta och handla, han kände sig hängig igår så jag tänkte att han skulle få slippa handla efter jobbet. Idag blir det kycklingwok med bambuskott, böngroddar, vattenkastanjer, champinjoner, kokosmjölk och röd currypasta och ris till det, kommer bli så smarrigt!!

Här kommer lite bilder som jag lovat er:

En 3d ultraljudsbild på Milo, så häftig upplevelse, rekomenderar alla gravida att göra det:-)

Det här ju bara så kul, att låna mammas diadem, visst blidde jag söt va?

Bilden är ca ett år gammal, men jag älskar den, han va så härligt knubbig vårat lilla penntroll!

"Det finaste mor har sätter man på bordet"

Mamman & pappan:-)

Nu måste jag gå och göra lite nytta, kanske skriver mer ikväll...lovar inget ;-)
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, ja hur faan kan man skicka sina barn till dagis när man har syskon hemma sjuka.. håller helt med dig...

Nån jävla ordning får det väl vara på sammhället

Kram

2010-01-12 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0