Shoppingdag!

I morse efter jag lämnat Milo på dagis träffade jag Fialotta på fiket, vi åt smarrig frukostbuff´e. Sen åkte vi in till Ikea, hittade en hel del smått och gott, och äntligen hittade jag en hylla till badrummet, dom jag sett tidigare har varit alldeles för stora för vårat lilla badrum... så nu köpte jag en vit med fyra hyllplan, perfekt, och snyggt blidde det kan jag lova:-) Nu ska vi bara renovera badrummet så är jag helt nöjd ;-) få se om vi tar tag i det i sommar kanske??
Efter några timmar på ikea hann vi med en sväng på rusta, köpte lite handdukar, rengöringsmedel, schampoo, örngott och lite annat småplock.. handlade även en 2-delad pyamas, 3 par strumpor och 2 par "riktiga" kalsipper till Milo, ha ha, han tyckte jättemycket om dom..ett par där dom ska sitta, och ett par på huvudet;-) sötgöte!

Åkte och hämtade Milo på dagis och sen hem, sen kom Fian och Milton och vi åt mellis och kollade på Pippilotta.
Stoffe kom hem strax efter 17, lagom till middagen, kokt potatis, stekta fläsk kotletter som sen läggs i en tokgod sås :-) det var gott det!

Nu ska jag lägga migpå sängen och kolla på tv:-)

Ha en bra kväll, skriver mer i morgon efter jag lämnat hjärtat på dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0