Städ dag!


 Dom stor blå i närbild :-)




Jag är ledig, Milo är på dagis, kände att jag var i stort behov av lite egentid minsann:-)
Fast lite dåligt samvete har jag nog...
Men han ska inte gå länge bara till kl 15...

har planterat blommor på våran nya terass, blidde finfint, och så har jag städat, det nödvändiga ontet!
Men nu är det fint hemma iallafall:-)

Har faktiskt inte så mycket att skriva, har ju mest jobbat och inte hunnit göra något annat än just det...
Skattepengarna trillade in på kontot häromdan, så nu blir det shopping, ska handla nya kläder till både mig och Milo:-) Love it!!!!

Lite bilder då:

Fina altanen!

Hittade den här på rea, tycker den är supergullig!

Tänk vad lite blommor kan göra!

Mammas hjärta!

en bushman!

Så här kan man se ut när man fejkar att man är ledsen..

Lill-farfarn! aka mini P-H :-)

Vid frukost bordet i morse...

Äh, har verkligen inget att skriva, så det får bli allt för den här gången!

Ha det gott!

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0