...

...och så var det ju min tur..igen då...eller iofs hann jag ju aldrig bli frisk innan det var dax igen. var på vårdecentralen idag, domen löd "dubbelsidig hörselgångsinflammation" ja, där har jag förklaringen till varför jag inte ens kan sova på sida nu...ont gör det kan jag lova, och hör gör jag knappt heller... så nu blir det örondroppar 4 ggr per dag i ca 2 veckor...ha ha..någon frivillig på jobbet som kan ställa upp att droppa?
Anna, kom igen då, jag kommer till dig när det är dax ;-)

Har tagit en massa nya bilder som jag kommer fixa till imorrn, för nu ska jag sooova (hoppas jag)

Allt för nu, över och ut!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars dig =( Låter inte kul. Fy vad ont det måste göra. Hoppas att det blir bättre snart!

KRAM

2010-10-22 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0