Kan någon...

..bara säga att det ordnar sig, allt blir bra!! Skulle verkligen behöva höra de orden nu... ja, jag är lite nere, men sånt händer, jag gillar inte känslan av "få resterna" "utnyttjad"...nja, det är kanske fel ord, men jag känner mig undanskuffad och bortglömd och orättvist behandlad..... fan! Äh, det är ju bara jag som kan ändra på det, så det ska jag försöka göra också :-)

Mitt Milo börjar kanske må bättre nu, han sov sig igenom alla hostattacker inatt, men om det betyder att han bara vant sig vid dom eller att det håller på att gå över återstår att se.. nu är han på dagis iaf, hans allmäntillstånd är inte påverkat, han är inte snorig eller febrig..bara den där förbaskade hostan!!
Vi var lediga tillsammans i helgen, var så skönt och underbart att få mysa tillsammans och bara göra det vi vill <3

Natten mot lördag och söndag har Stoffe tagit Milo på nätterna, jag har ett sjukt stort sömnbegär! Dom har nog haft det lite mysig ändå när dom suttit på balkongen mitt i natten..

Igår var min pappa här, som Milo längtat efter honom... Vet inte hur många gånger han sa "vajemojfaj" innan han äntligen kom.. Vi åt middag tillsammans, jag gjorde en jättegod kalops och till efterätt vart det äpplekaka med marsan sås, smaskens!

Jaha, bilder då?
Jag har knäppt en del kort med min nya mobil, men hittar inte sladden...så slänger ut dom jag tagit med kameran ist:

Stoffe är så duktig när det gäller matlagning, mumma var den här kladdkakan med jordgubbsöverdrag!

Så här ser en galen Milo ut!

Åh, mitt hjärta!

Han skrattar, jag lovar!

Milo fick ett nytt regnställ med dinosar på, en mycket stolt milo vägrade ta av sig det ;-)

Ha ha!

Bus med morfar!

Fina!


Allt för nu..over and out!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

PUSS OCH KRAM MIAN! VI SES SNART... <3

2010-09-27 @ 13:17:30
URL: http://ljummetkaffe.blospot.com
Postat av: Mamma

Hej, hej!

Mia! Du får åka iväg på spa med din storasyster någon gång. Jag tror det kan vara skönt för dig.

/ Mum

2010-10-10 @ 20:49:54
URL: http://modochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0